Procedură Închiriere


  • Cum se procedează pentru a închiria unul sau mai multe manechine?

  1. Primul pas este să verificați disponibilitatea produselor pe care doriți să le închiriați. Puteți face acest lucru printr-un simplu mesaj pe WhatsApp în care să ne spuneți data evenimentului și ce aveți nevoie. 
  2. După ce v-ați ales modelele dorite, vi le vom rezerva temporar până la semnarea contractului.
  3. Vă vom contacta pentru semnarea contractului și plata avansului. Acest pas vă garantează că manechinele alese sunt rezervate pentru dumneavoastră și le veți primi la data stipulată în contract.
  4. Cu o zi înainte de data stipulată în contract pentru ridicarea manechinelor ne contactați pentru a stabili ora când le veți ridica. 
  5. Vă prezentați la data și ora stabilită să ridicați manechinele. La ridicarea manechinelor se plătește diferența de bani și garanția pentru buna utilizare a acestora.
  6. După terminarea evenimentului ne contactați să stabilim data și ora pentru returnarea manechinelor.
  7. La returnarea manechinelor veți primi înapoi garanția dacă manechechinele nu sunt sparte, lovite zgâriate, rupte și nu au părți componente lipsă.

  • Care este perioada pe care se pot închiria manechinele?

În general nunțile se organizează în weekend. Am trecut și noi prin organizarea unei nunți și știm câte probleme sunt de rezolvat, de aceea noi oferim un termen prelungit pentru închiriere și returnare. Astfel, manechinele se ridică începând de vineri și se returnează până marți. 

  • Dacă nunta mea este joi, cum procedez pentru a închiria manechinele?

Oferim posibilitatea de închiriere a manechinelor și în timpul săptămânii, doar că perioada de închiriere va fi diferită și stabilită de comun acord în funcție de fiecare situație în parte.

نموذج الاتصال